Zondag 8 juni 2014 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu Zondag 8 juni 2014 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu

Zondag 8 juni 2014

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

10 Juni 2014 | Sri Lanka, Kandy

Schandalig weinig fotos gemaakt vandaag blijkbaar...

En dat klopt ook wel, ik heb mijn voornemen uitgevoerd om fotos van het vrijwilligershuis te maken. Hopelijk geeft dat een beetje beeld weer van waar ik nu al een week leef.

In de middag met een aantal reisgenoten in Kandy afgesproken om boodschappen te doen. Omdat iedereen ergens anders vandaan kwam, daar op een plein afgesproken. Ik moest dus alleen met de bus maar kreeg gelukkig hulp van een lokale vrouw.

Bij het plein waar op ik stond te wachten was overigens een tempel.
Volgens mij heette dit: The temple of To. Dit zag er overigens zeer mooi uit, dus wie weet ook nog de moeite waard van een bezoekje brengen..

En later toen ik terug was in het vrijwilligershuis, vertelde een andere reisgenoot dat ze mij op het plein had zien staan wachten. Zelf zat ze in een nabijgelegen cafe. Op haar kwam het over alsof ik iets zocht....Leuk om te merken/horen...

Overigens nog een nieuwe mijlpaal: vandaag voor het eerst handmatig mijn was gedaan. Ging nog vrij makkelijk...

Morgen vroeg op voor de trekkingweek. Om 6 uur worden wij opgehaald. Hoop op een koele en lange nacht, maar het scheelt wel dat ik vanochtend tot 08.30 uur heb uitgeslapen...

  • 28 Juni 2014 - 21:43

    Tarunai:

    hahaha, de 'kerstboom'!! (bij de TV)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kandy

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Thuis!

05 Juli 2014

Update!

18 Juni 2014

Hallo!

14 Juni 2014

Vrijdag 13 juni 2014

14 Juni 2014

Donderdag 12 juni 2014
Rianne

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 4082

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 13 Juli 2014

Sri Lanka

Landen bezocht: