Vrijdag 13 juni 2014 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu Vrijdag 13 juni 2014 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu

Vrijdag 13 juni 2014

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

14 Juni 2014 | Sri Lanka, Kandy

Vandaag zijn we vanwege het slechte weer, dat de komende dagen aanhoudt, verder weggestuurd. We hebben een rondje gemaakt over het eiland en zo wat mooie plekjes kunnen zien. Waaronder een waterval, al was dit wel van veraf.

Verder ook nog door de ' jungle' (lees:bos) gelopen om een lokale stam te bezoeken. Hier op de foto geweest met de opvolgers van het huidige stamhoofd. Bij het weggaan is het gebruikelijk om deze persoonlijk gedag te zeggen en dna je handen uit te steken, waarop hij deze in zijn handen legt. De naam van deze stam was Dambana in Tribal Village. De naam van de plaats was Maki Yangana. Of was het andersom, bedenk ik mij tijdens het opschrijven.....

Morgen een was&opruimdagje, een bezoekje aan het dorp&internetcafe en dan zondagochtend vroeg door naar het olifantenproject. Ik merk dat ik steeds nieuwsgieriger wordt naar hoe het daar is, en of het mij zal bevallen. En ik popel natuurlijk ook om nu echt aan het werk te gaan...

De eerste week schijn ik de enigste vrijwilligster op het project te zijn maar daarna komen er nog 3 anderen....
Hopelijk heb ik daar ook een beetje beschikking over internet zodat ik jullie op de hoogte kan houden....

  • 15 Juni 2014 - 20:13

    Diana:

    afgelopen weken heel druk geweest maar nu ben ik weer helemaal bij!
    vind het leuk om het allemaal te lezen, en ja nu begint het echte werk al zal je er nu ik dit schrijf er al zijn en misschien ook al aan het werk, ik moet steeds nadenken over dat tijdsverschil dus ff geen idee hoe het nu precies bij jou is en welke dag.
    vandaar de soms ook trage reactie op de sms.
    van de week komt nyssina logeren en dan gaan we naar de dierentuin en toen we het hadden over welke dieren er waren en toen zei ik oa olifant en toen zei ze olifant aaien? nou dat dan weer niet al kan jij dat natuurlijk wel doen! en misschien wel olifant rijden?
    ben zeer benieuwd naar je verhalen en fotos
    heel veel plezier xx

  • 16 Juni 2014 - 23:43

    PA:

    Ik ben weer helemaal bij , nog bedankt voor je vaderdagkaart ,je bent ver weg maar toch nog heel dichtbij

    groetjes Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kandy

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Thuis!

05 Juli 2014

Update!

18 Juni 2014

Hallo!

14 Juni 2014

Vrijdag 13 juni 2014

14 Juni 2014

Donderdag 12 juni 2014
Rianne

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 4072

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 13 Juli 2014

Sri Lanka

Landen bezocht: