Zaterdag 7 juni 2014 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu Zaterdag 7 juni 2014 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu

Zaterdag 7 juni 2014

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

10 Juni 2014 | Sri Lanka, Kandy

Vandaag naar een internetcafe geweest. De reis erheen was eigenlijk vrij simpel te vinden, wat ik niet had verwacht. Toch mooi meegenomen. Wel een klein beetje regen maar dat hinderde niet.

De eigenaar van het internetcafe was aardig naar mijn idee. Eerst waren zijn zoontjes nog binnen aan het spelen, maar doordat mijn computer na 5 minuten uitviel, stuurde hij ze weg. Dat denk ik althans maar misschien stonden ze ook wel op het punt van gaan...
Ik heb mezelf in elk geval vermaakt. Vooraf had ik het idee dat ik met een uurtje wel klaar zou zijn maar dit bleken 4 uur te zijn! Behalve het zetten van de fotos op mijn reisweblog, wel mijn reisverhalen van afgelopen week bijgewerkt en wat mail beantwoordt.

Ik ga proberen of het deze week wat korter te houden qua verhalen. Eens zien of dat lukt...
Later op de middag mezelf vooral bezig gehouden met het maken van denkpuzzels en wat gekletst met de anderen.

Ook in contact gekomen met een andere Nederlandse, die net van het olifantenproject af kwam. Zij heeft dit positief ervaren. De accomodatie schijnt beter te zijn dan hier, maar wel primitiever, om het een naam te geven. Daarmee wil ik zeggen dat er geen echte deuren in zitten maar een soort van gordijnen. Ik ben benieuwd wat ik mezelf daarbij moet voorstellen...

Back to the basic zeg maar. Wel lekker avontuurlijk naar mijn idee, maar wil ook wel weer letten op praktische punten. Genoeg DEET etc...
Morgen toch weer naar de stad dus zal eens kijken...

En het schiet mij ook te binnen dat ik morgen fotos van dit huisje wil maken. Volgende week is de trekkingweek en ik schat dan elke dag in het donker te vertrekken en terug te komen. En als ik dan op zaterdag richting het olifantenproject ga, geen tijd hiervoor...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kandy

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Thuis!

05 Juli 2014

Update!

18 Juni 2014

Hallo!

14 Juni 2014

Vrijdag 13 juni 2014

14 Juni 2014

Donderdag 12 juni 2014
Rianne

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 4080

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 13 Juli 2014

Sri Lanka

Landen bezocht: