Woensdag 11 juni 2014 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu Woensdag 11 juni 2014 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu

Woensdag 11 juni 2014

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

14 Juni 2014 | Sri Lanka, Kandy

Vandaag weer een klim gemaakt. Vooraf dacht ik dat er gezegd was, dat het niet zo een grote zou zijn, maar dit bleek het dus wel te zijn...

Vooral de heenweg was pittig maar op de terugweg merkte ik al dat de spierpijn aan mijn benen wat minder begon te worden. Hier heb ik ook het grootste gedeelte voorop gelopen terwijl ik op de heenweg vooral achteraan het slenteren was. Al kwam dit ook deels doordat ik wel afgeleid werd door het maken van mooie plaatjes. En voordat ik het zelf vergeet: De berg zelf staat in het plaatsje Ambuluwawa.

En het uitzicht bovenop was eerst wat slecht te zien, omdat wij er net waren tijdens een regenachtig moment. Bovenop deze berg waren ook drie torens waar je in kon klimmen. Eenmaal boven in de torens was het uitzicht fascinerend. Je kon echt de wolken voorbij je zien schuiven. Behalve in het vliegtuig nog nooit zoiets gezien.

Nadat wij terug waren in Kandy nog met 3 anderen de stad ingegaan om wat aankopen te doen. Ik ben blij dat het inmiddels is gelukt om extra DEET te vinden.

Verder een rustige avond: Gedoucht en in mijn reisdagboek geschreven. Een reisgenoot deed nog een aantal kaarttrucs, waar ik met verbazing heb naar gekeken. Fascineren hoe hij telkens de juiste kaart weet te vinden....

PS: Wisten jullie dat ze hier een lunch verpakken in krantenpapier, als je deze mee wilt nemen voor onderweg? En het krantenpapier wordt ook gebruikt als servet...

  • 15 Juni 2014 - 20:01

    Flufje:

    weer hele mooie fotos!

  • 16 Juni 2014 - 23:32

    PA:

    mooie fotos,je was echt in de wolken.
    groetjes Pa

  • 21 Juni 2014 - 14:51

    Lisette:

    Mooi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kandy

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Thuis!

05 Juli 2014

Update!

18 Juni 2014

Hallo!

14 Juni 2014

Vrijdag 13 juni 2014

14 Juni 2014

Donderdag 12 juni 2014
Rianne

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 4065

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 13 Juli 2014

Sri Lanka

Landen bezocht: