Dinsdag 10 juni 2014 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu Dinsdag 10 juni 2014 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu

Dinsdag 10 juni 2014

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

14 Juni 2014 | Sri Lanka, Kandy

Vanochtend stonden mijn twee groepsgenoten en ik netjes om 07.45 uur klaar om te wachten op de coordinator, die ons naar onze bestemming zou brengen. Bleek dat het 08.45 uur moest zijn. Hadden we zomaar een uurtje langer kunnen blijven liggen. In de bus op weg naar onze bestemming heb ik ook nog een beetje kunnen dommelen, wat het wel wer goed maakt......

Onze bestemming voor vandaag was Kurunegala. Hier stond wederom een berg die we beklommen hebben. Deze was beter te doen dan gisteren, ondanks dat ik wel wat last had van spierpijn.. Op de heenweg naar boven ging het nog enigzins maar tijdens de afdaling was er weer een trap aanwezig. Ik ging dus zeer langzaam naar beneden...

Boven op de berg was het weer prachtig. Natuurlijk het uiticht, maar het was ook zeer fijn dat er een windje stond waardoor we even konden afkoelen. En de beentjes rust geven. Tijdens deze pauze ook de lunch veroberd die bestond uit: "Chinese Rolls" en " Samosa".
Vooral de eerste was lekker!

Rond 15.30 uur weer terug in het huis en toen besloten nog even een internetcafe in te gaan en mijn reisweblog bij te werken. Maar dat hebben de trouwe bezoekers van dit weblog natuurlijk gemerkt. Terwijl ik hier at, kwam de regen ineens met bakken uit de hemel vallen, maar gelukkig was het weer opgeklaard toen ik naar huis wilde gaan.

PS: Vergeet ik echter helemaal om te vertellen over het toiletbezoek. Voordat wij de berg opgingen, was het nog de bedoeling om een bezoekje aan het toilet te brengen. Dit bleek echter een soort " gat" in de grond te zijn. Niet werkelijk in de grond, maar iets erboven. Het leek nog het meest op een mini badkuip, als ik het moet omschrijven. Hierdoor zat ik echter niet ontspannen, waardoor het gewoon niet lukte...Ik was dus wel blij toen wij eindelijk terug waren in het vrijwilligershuis waren en ik naar een 'normaal' toilet kon. Voorzover mijn eerste ervaring met een afwijkend toilet....

  • 15 Juni 2014 - 19:59

    Ik:

    zon windje was lekker zeker, of was het niet erg warm tijdens het klimmen?
    liefs diaan

  • 17 Juni 2014 - 18:07

    Lisette:

    Ja begrijpelijk die spierpijn en het traplopen. Dat doe je thuis namelijk nooit omdat we geen trap hebben :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kandy

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Thuis!

05 Juli 2014

Update!

18 Juni 2014

Hallo!

14 Juni 2014

Vrijdag 13 juni 2014

14 Juni 2014

Donderdag 12 juni 2014
Rianne

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 4081

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 13 Juli 2014

Sri Lanka

Landen bezocht: