Nog 6 dagen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen...

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

25 Mei 2014 | Nederland, Utrecht

Een tijdje geleden besloten toch maar een weblog bij te houden tijdens mijn reis, om het thuisfront op de hoogte te houden.

En dus zit ik hier nu, op deze zonnige zondagmiddag.
Een beetje onwennig, omdat ik nu natuurlijk nog niet zoveel te vertellen heb.... Komt later vast wel goed, gezien het feit dat ik onder 'normale omstandigheden' een echte schrijver ben.

Zoals de titel van dit reisverslag al doet vermoeden, nog 6 dagen tot het echte vertrek. Ook dit vind ik nog heel onwerkelijk, vooral omdat ik totaal niet weet wat mij dan te wachten zal staan. Ja, een cultuurshock, maar hoe ga ik daar op reageren???

Ik ben er in elk geval al aardig klaar voor!
De komende week zal vooral in het teken staan van een paar laatste dingen regelen én wat bezoekjes afleggen. Wat klinkt dat lekker zakelijk,
maar ik merk dat er nu al enige emotie bij komt kijken....

Maar goed! Leuk dat je de moeite hebt genomen om dit stukje tekst te lezen én ik hoop dat je nog eens terugkomt!
Over de frequentie van het berichtjes plaatsen, kan ik moeilijk wat zeggen, maar reacties zijn uiteraard zeer welkom!

Tot gauw!

  • 28 Mei 2014 - 21:49

    Tarunai:

    Big smile! Had stiekem gehoopt, dat je zoiets zou doen (zo'n blog).
    Was me er erg van bewust dat er vanmiddag geen Rianne meer mee zou draaien - en het voelt toch wel een beetje als een soort gaatje. Fijn, dat je op die manier niet 'zomaar weg' bent.
    Wat schrijf je trouwens leuk!
    Veel liefs, Tarunai

    (gelukkig dat het meevalt met het visum! pfff)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Thuis!

05 Juli 2014

Update!

18 Juni 2014

Hallo!

14 Juni 2014

Vrijdag 13 juni 2014

14 Juni 2014

Donderdag 12 juni 2014
Rianne

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 4074

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 13 Juli 2014

Sri Lanka

Landen bezocht: