Hallo! - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu Hallo! - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu

Hallo!

Blijf op de hoogte en volg Rianne

18 Juni 2014 | Sri Lanka, Kandy

Hallo allemaal,

Afgelopen zondag aangekomen op het olifantenproject.
Even wennen, maar nu alweer onvergetelijke dingen meegemaakt.
Zo heb ik gisteren op 2 meter afstand van een olifant gestaan.

Toch zijn het intensieve dagen en het internet werkt zeer traag hier.
Ik heb daarom besloten om even geen update meer op dit weblog
te plaatsen. Begin juli ben ik op het strand en hopelijk gaat het dan
beter. Mocht het zo zijn, dan zal ik natuurlijk alsnog een uitgebreid
verslag doen, of anders bij thuiskomst.

Tot dan!

PS. Ik doe nu nog even een poging om elke foto's te plaatsen,
van het huisje en de olifanten.Hopelijk lukt het!

• 20 Juni 2014 - 23:18

Pa En Ma:

Veel plezier met de olifanten

Groeten Pa en Ma

• 21 Juni 2014 - 14:56

Lisette:

Veel plezier!!

• 24 Juni 2014 - 11:43

Sacha:

Wat een mooie fotos' Rianne. Leuk om tot zover je weblog te lezen.
    Wat een mooie ervaring ook met die olifant. Geniet ervan. je ziet er prachtig uit naast die donkere mannen :-).

Groeten uit Utrecht, Sacha

• 24 Juni 2014 - 21:01

Christa :

Leuk om te lezen allemaal! goed dat je het naar je zin hebt! geniet er nog van! en wij kijken uit naar je terug komst :)

• 24 Juni 2014 - 21:18

Ilse, Kor, Noor En David:

Ziet er allemaal geweldig uit Rianne. Geniet ervan, zoveel mooie natuur!

• 28 Juni 2014 - 21:34

Tarunai:

Ha lieve Rianne,

eindelijk eens gaan kijken op je blog en alle verhalen gelezen die je tot nu hebt geschreven, straks neem ik nog de tijd om de foto's eens rustig te bekijken.

Ontzettend leuk om het allemaal te lezen! Ook allerlei herkenning uit mijn tijd in India. De 'douches'... (als die er waren .... - heb je ook al met een emmer en zo'n klein plastic kannetje 'gedouched'?) - en de wc's, haha!! Maar ook dat je vriendelijk een winkeltje in 'gelokt' wordt. En superleuk die lijst met Sri Lankese worden/zinnen!

Met mij gaat het heel goed en met Linne ook en met ons samen ook. Verschillende kinderen van de Krakeling, waaronder Linne, merken zo nu en dan op: "Rianne komt niet meer", regelmatig gevolgd door "waarom?". Misschien heb je het uit eerste hand al gehoord: Joep en Finten zijn geboren, de broertjes van Tinus en Erren/Tian! Het Krakelingkamp was hartstikke leuk - misschien zien we elkaar daar volgend jaar als oud-Krakelaars op de zaterdag?!

Maar dat is voor jou allemaal letterlijk en figuurlijk heeel ver weg (hoop ik ook).

Ik ben heel benieuwd naar je verdere avonturen en geniet van je observaties.
    Veel liefs van Tarunai en Linne

• 01 Juli 2014 - 22:55

Koen:

Tjee Rianne, je hebt ook talent voor fotografie! Wat een mooie foto's. Geniet en kijk uit naar je Olifanten foto's. Groet, Koen