Zaterdag 31 mei 2014 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu Zaterdag 31 mei 2014 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu

Zaterdag 31 mei 2014

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

07 Juni 2014 | Sri Lanka, Kandy

+/- 18.30 uur, ergens in het vliegtuig
tussen Tigris River en Mesop....(nog iets)

Op het moment van schrijven zit ik dus in het vliegtuig. Zoals ik al eerder schreef, vanmorgen toch wel wat zenuwen. Eenmaal op Schiphol waren deze echter ook wel weer verdwenen. Mooi dus! Maar wellicht had dit ook wel te maken met het feit dat ik weer druk bezig was om dingen te regelen, waardoor er geen ruimte was in mijn hoofd om mezelf hiermee bezig te houden. Eigenlijk hetzelfde als afgelopen week dus!

Vooraf had ik graag gewild dat ik die laatste week thuis, vooral rustig kon door brengen met filmpjes kijken etc. Maar zoals gewoonlijk lukt dat dan toch niet en wil & 'moet' ik toch nog van alles regelen. Dus niet helemaal zo uitgerust aan deze reis begonnen, zoals ik het graag zou willen zien...

Dat merk ik nu ook wel in het vliegtuig...
Tot nu toe een film gekeken: " Het zakmes" (Jeugdsentiment) en een aflevering van Friends gekeken (Altijd leuk!) Daarnaast ook nog een tijdschrift doorgebladerd en wat gekletst met mijn reisgenote. En kijk, toen waren we ineens ruim 6 uur verder...

Over een uurtje landen wij in Abu Dhabi, waar we een overstap hebben. Hopelijk gaat dan alles goed, want ik herinner mezelf nu ook weer een incident, die vanmorgen plaatsvond. Iets met een ' Bagage Drop Off' waar geen stickers uitkwamen...
Verder zeg ik niks...

En hopelijk kan ik dan op die andere vlucht nog even een dutje doen. Als het goed is, zit ik bij het raam. Mooi uitzicht en prima plek om tegen aan te leunen.

Tot later!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kandy

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Thuis!

05 Juli 2014

Update!

18 Juni 2014

Hallo!

14 Juni 2014

Vrijdag 13 juni 2014

14 Juni 2014

Donderdag 12 juni 2014
Rianne

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 4050

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 13 Juli 2014

Sri Lanka

Landen bezocht: