Reisvisum - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu Reisvisum - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rianne Zuijlen - WaarBenJij.nu

Reisvisum

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

28 Mei 2014 | Nederland, Utrecht

Inmiddels weer een paar dagen verder en dus nadert mijn vertrekdatum,
met rasse schreden...

Ik heb nog steeds een relaxed gevoel, al was dit gisteren even wat anders...

Enkele weken geleden had ik mijn visum opgehaald. Omdat ik toen haast had, er alleen even vluchtig naar gekeken en bij thuiskomst
tussen mijn andere reispapieren gelegd.

Gisteren had ik het met mijn reisgenoot over dit visum waarop ik hem,
er toch nog even bij pakte. Tot mijn verbazing zag ik ineens dat mijn naam verkeerd gespeld stond én dat het ging om een visum voor 30 dagen. Tja, toen kneep ik hem toch wel even...

Gelijk hier achter aan gegaan en gelukkig kreeg ik vanochtend het bericht dat dit geen belemmering hoeft te zijn. Bij de douane letten ze vooral of het paspoortnummer overeenkomt. Fijn!

En wat betreft de geldigheid van 30 dagen: In Sri Lanka moet ik deze gaan verlengen. Liever niet gedaan natuurlijk, maar als dat alles is...
Ik kom in elk geval het land in!

  • 28 Mei 2014 - 23:34

    Koen:

    Hoi Rianne,

    Kijk het avontuur begint nu al!

    Ingo hebben we verteld dat je naar de Olifanten gaat. "Waarom....?" tja, hoe leg je dat een 3 jarig kind uit... De "waar is dat" vraag konden we beantwoorden door op een oude wereldbol Ceylon aan te wijzen. Vaak komt er een aantal dagen later een opmerking 'out of the blue' en dat weten we of het kwartje is gevallen. Ik ben benieuwd hoe hij jou vertrek en afwezigheid op het kinderdagverblijf verwerkt.

    Succes met inpakken!

    Koen

  • 29 Mei 2014 - 07:16

    Esther Van Wageningen:

    Oei. Even schrikken maar alles komt goed.
    Zet m op RiAnne. Geniet van deze stoere stap. We missen je nu al op de Krakeling topper!
    Veel succes meet de laatste voorbereidingen en een goeie reis.
    Groetjes

    Esther en Sien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Thuis!

05 Juli 2014

Update!

18 Juni 2014

Hallo!

14 Juni 2014

Vrijdag 13 juni 2014

14 Juni 2014

Donderdag 12 juni 2014
Rianne

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 4049

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 13 Juli 2014

Sri Lanka

Landen bezocht: